MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Selasa, 19 Januari 2010

HADIAH SASTERA PERDANA MALAYSIA (HSPM)


(SAID ZAHARI, BEKAS WARTAWAN YANG MEMENANGI HADIAH RM 10,000.00 DALAM BUKU CATATAN HIDUPNYA)
TANIAH kepada mereka yang memenangi HSPM 2004/2005 dan 2007/2008. Mereka yang menang baik dalam ketegori apa sekali pun, mereka adalah orang-orang yang hebat, sama ada penulis baru mahupun penulis vateran. Bukan mudah untuk mencapai ketahap setinggi itu.
Aku tidak berupaya untuk sampai ketahap itu, tetapi aku bersyukur jugalah kepada Allah SWT bahawa aku boleh juga mencipta nama dalam bidang ini walaupun tidak tinggi mana.
Ini sahaja tulisan saya untuk hari ini. Insya-Allah aku akan sambung lagi di masa-masa akan datang.
Assalamualaikum WRT. Wallahhualam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan