MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Jumaat, 11 Disember 2009

"KERANA ANAK", "ANAK PAK JAMIL" DAN "TERPINGGIRNYA SEORANG PEJUANG"


(GAMBAR YANG MENJADI HIASAN CERPEN KERANA ANAK)
DUA buah cerpenku telah tersiar; sebuah di dalam majalah KELUARGA HARMONI (KH) bertarikh 15. 12.09 dan sebuah lagi dalam MINGGUAN PERDANA (MP) keluaran bertarikh 20.12.09. Cerpen dalam KH itu bertajuk KERANA ANAK manakala yang tersiar dalam MP bertajuk ANAK PAK JAMIL. Dukacita sedikit cerpen yang tersiar dalam KH itu tidak mencatakkan nama saya sebagai penulis cerpen ini. Biarlah.

(GAMBAR HIASAN CERPEN SAYA DALAM MINGGUAN PERDANA)
Saya sebenarnya berhasrat agar dapat menyiarkan 12 buah sahaja karya kreatif tersiar sepanjang tahun 2009 ini, tetapi dengan izin Allah 13 semuanya karya kreatif saya yang tersiar. Alhamdulillah. Lebih satu dari yang saya sasarkan.
SAJAK: Saya baharu saja dapat tahu dari seorang sahabat menyatakan Sajak saya bertajuk TERPINGGIRNYA SEORANG PEJUANG PEJUANG telah tersiar dalam akhbar WASILAH keluaran 13 December 2009, ini bererti keseluruhan karya kreatifku yang tersiar ialah 14 semuanya sepanjang tahun 2009. Alhamdulillah. Semoga aku bertambah berjaya. AMIN.    


(Akhbar Wasilah yang baharu sahaja aku miliki setelah menemuinya disebuah kedai buku di Tampin. Inilah rupa sajakku yang tersiar itu.)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan