MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Sabtu, 4 Julai 2009

TIGA BERITA MENARIK.....

1) SAYA bersetuju sangat Kerajaan Kedah bertindak merobohkan tempat pemotongan babi di Kampung Berjaya adalah satu tindakan yang tepat dan berani. Kerajaan bertindak demikian atas faktor kebersihan dan lokasi yang tidak sesuai (BH 4hb. Julai 2009). Lebih-lebih lagi penyakit H1N1 sedang menular di negara ini. Melaka, Negeri Sembilan dan Selangor patut ambil aktibar.
Syabas, Kedah.
2) TANIAH orang-orang Pendang, Kedah. Tarah dan cungkillah tapak kuari itu. Kalau-kalau terjumpa seketul emas seberat sepuluh kilogram.....berapa juta duitnya?
3) DATUK Mustafa Muhamad kesal dengan fitnah yang dilontarkan oleh orang-orang tertentu terhadap UMNO amat mendukacitakan. Kata Datuk Mustafa mereka menuduh UMNO tolak Islam, menyeleweng dan ajaran sesat (Berita Harian online 4hb. Julai 2009). Saya anggap orang yang tidak ada ilmu yang buat cerita fitnah itu. Kasihan penduduk-penduduk luar bandar di Kelantan......Kita hendakkan pembangkang, tetapi biarlah pembangkang sihat. Bukan pembangkang kaki fitnah, kaki maksiat dan kaki buat kecoh dalam Dewan Rakyat. Marilah kita renungkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan