MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Ahad, 12 Julai 2009

TERKENANG-KENANG MASA SILAM.....8(1)

KETIKA remaja dahulu aku terlalu suka mecari sahabat pena. Nama dan alamatku sering aku masukkan dalam majalah-majalah. Antara majalah yang telah menyiarkan namaku ialah Majalah Filem, MajalahSuasana Bintang Filem dan Majalah Fashion. Banyak surat yang aku terima. Kebanyakan surat-surat itu aku jawab. Dan ada yang bertahun-tahun lamanya bersahabat secara surat sahaja. Tidak pernah berjumpa walau sekalipun.
Bagaimanapun cuma seorang sahaja sahabat penaku yang kekal sehingga sekarang. Aku amat sanjungi dan hormati beliau. Namanya Zarina binti Imam. Dia kini pesara guru. Telah berkahwin, beranak dan bercucu. Kami pernah bertemu......akan kusambung lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan