MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Khamis, 16 Julai 2009

terkenang-kenang masa silam.....8(2)


SETELAH sekian lama berhubungan surat dengan Zarina Imam, akhirnya kami telah jatuh cinta antara satu dengan lain, CINTA PENA. Saya sudah lupa entah berapa lama CINTA PENA saya dan Zarina berjalan. Tetapi saya yakin cinta Zarina kepada saya adalah ikhlas.
Tiba-tiba saya mendapat surat dari Zarina yang mengatakan dia telah diterima masuk ke Maktab Perguruan Perempuan Melayu Melaka (MPPM). Dia sangat-sangat berharap dapat berjumpa dengan aku kelak. Katanya dia menunggu kedatanganku.....AKU JADI CEMAS. Akan bersambung.......(GAMBAR: AKU NOMBOR DUA DARI KIRI. AKU DIAPIT OLEH AYAH DAN IBUKU. SEORANG LAGI ITU AKU DAH LUPA ENTAH SIAPA. GAMBAR DIRAKAMKAN DIHADAPAN RUMAH SEBELUM AKU BERKHIDMAT DALAM PASUKAN POLIS. UMURKU WAKTU ITU DISEKITAR 17 ATAU 18 TAHUN KETIKA MASIH MENJADI OFFICE BOY DI PEJABAT PERBANDARAN MELAKA.)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan