MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Ahad, 28 Februari 2010

ATUK CINTAIMU CU - SEMOGA SYAITAN ITU DIGANTUNG - TEGURLAH ATUK DIAKHIRAT KELAK.

(JENAZAH SYAFIA DIUSUNG UNTUK DIKEBUMIKAN DI TANAH PERKUBURAN ISLAM BATU 17 KUANG, KUALA KUBU BHARU.)
(MENANGIS TIDAK BERGUNA LAGI - HANG LAYAN LELAKI JIN ITU NAK BUAT APA)
(KAMU SAYANGKAN JANTA ITU - TETAPI KENAPA SIMANJA ITU MENJADI MANGSA?)
SEDIH, Pilu dan amat mengecewakan aku ketika membaca tajuk-tajuk utama akhbar Mingguan Malaysia dan Berita Minggu. Perasaan itu begitu menekan dan menghimpit jiwa ini bila seorang kanak-kanak (ahli syurga) perempuan didera oleh kekasih ibunya sehingga membawa maut. Saya menangis. Marilah kita sama-menghadiahkan Fatihah kepada ahli syurga yang malang itu. Al - Fatihah.
(KERATAN AKHBAR MINGGUAN MALAYSIA 28.2.2010, KLICK DUA KALINUNTUK MEMBACA TULISAN DIGAMBAR ITU)
Silap matakukah. Aku melihat gambar kecil suspek itu bukan macam gambar manusia. Binatang agaknya. Binatang pun aku rasa cantik nampaknya. SYAITANKAH ATAU BAPAK SYAITAN. HARAP-HARAP ENGKAU AKAN DIGANTUNG SAMPAI MATI.

Tapi apalah lagi kata-kata yang boleh ku lahirkan selain dari mengatakan bahawa ibu mangsa dan kekasihnya adalah bapak segala syaitan. Semoga Allah menerima taubat mereka sekiranya mereka manyesal dan ingin bertaubat. Dan sebagai insan yang penyayang, aku dan mungkin ramai lagi yang ingin melihat bahawa binatang yang menjadi kekasih ibu mangsa itu dihukum terlebih dahulu. Kalau mereka dihukum bunuh, aku fikir seluruh dunia bertepuk gembira.

Aku ini terlalu sayang pada kanak-kanak. Rasa-rasa nak masukkan mereka dalam perut aku. Tetapi binatang-binatang itu mana mengerti.
(INILAH WAJAH SAFIA YANG MALANG - PETIKAN DARI MINGGUAN MALAYSIA 28.2.2010)
Bertenanglah sayang. Tempatmu disyurga. Datuk sangat-sangat simpati dengan nasib malangmu. Datuk menangis ketika menulis ini. Tapi yakinlah. Tempatmu disyurga. Tegurlah datuk nanti kalau kita bertemu diakhirat. I love you cu....Semoga Allah pertemukan kita diakhirat. Pergilah dulu..... 

1 ulasan: