MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Khamis, 8 April 2010

AZIZ M.OSMAN BERTEMU JODOH GADIS 21 TAHUN.

Oleh MUZLINA ABU BAKAR

muzlina.bakar@utusan.com.my

Aziz M. Osman memberikan pos istimewa bersama Puteri Lily, baru-baru ini.

KUALA LUMPUR 7 April – Kegagalan dalam perkahwinan terdahulu, tidak pernah membuatkan Aziz M. Osman serik mencari cinta baru.

Selepas perkahwinan ketiganya dengan seorang guru agama berakhir dengan kontroversi, pengarah berusia 48 tahun ini bakal bertemu jodoh pula dengan gadis 21 tahun.

Aziz bakal menamatkan zaman duda dengan Puteri Sarbainun Lokman atau Puteri Lily pada Jun depan.

Sebelum itu, pasangan berkenaan akan mengikat tali pertunangan pada 18 April ini.

“Biarpun bakal isteri saya muda setahun daripada anak sulung saya, Puteri Nurul Fateha, namun dia sangat matang dalam banyak aspek.

“Saya sangat bersyukur dan gembira kerana dia (Puteri Lily) boleh menerima bukan saja saya tetapi juga anak saya seramai enam orang,” katanya.

Pada pertemuan eksklusif dengan Utusan Malaysia, Aziz turut memberitahu, pada awalnya hasrat beliau untuk berkahwin kali keempat ditentang oleh ibunya, seniwati Afida Es.

Menurut Aziz, ibunya menentang keputusannya itu kerana bimbang bakal menantunya tidak dapat menerima kehadiran cucu-cucunya.

“Saya faham perasaan bonda (panggilan buat ibunya) yang sangat mengambil berat tentang saya dan juga cucu-cucunya.

“Mujur tidak lama selepas itu, bonda dapat menerima hakikat yang saya dan Puteri Lily saling menyayangi antara satu sama lain,” kata Aziz lagi.

(BAHAN DARI UTUSAN MALAYSIA)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan