MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Isnin, 18 Julai 2011

DIA MEMANG PANDAI MAIN WAYANG....

GAMBAR INI SEPATUTNYA TIDAK DISIARKAN OLEH AKHBAR - GAMBAR BOLEH MEMALUKAN ANWAR.
Bercakap fasal Anwar - saya rasa dia cukup hebat. Dia seorang yang kebal juga dari segi undang-undang. Kekebalannya lebih dari orang lain. Dia menafikan aduan Mohd Saiful Bukhari yang menuduh Anwar telah telah meliwatnya. Dia dituduh di mahkamah. Tetapi kenapa spacemen dirinya untuk ujian DNA tidak dapat dilakukan. Undang-undang barangkali tidak membolehkan spacemen itu diambil tanpa persetujuan darinya. Tetapi sehingga hari ini sepatut parlimen sudah meminda undang-undang itu.

Dalam video sex yang telah disahkan oleh parker dari Amerika bahawa 99.9 peratus watak utama dalam video itu adalah Anwar. Malangnya Rahim Tamby Chik dengan dua orang lagi rakannya kena dakwa. Dah mengaku salah dah. Anwar tidak didakwa pun. Undang-undang tidak membolehkan dia didakwa? Dah senyap saja kes tu....?

Anwar ini kalau Nik Aziz atau Hadi Awang sendiri nampak dia sedang meliwat atau melakukan hubungan sex dengan sesiapa pun, Anwar tidak akan mengaku. Silap-silap Nik Aziz dengan Hadi Awang pula kena dakwa fasal buat laporan bohong. Jangan main-main. Anwar ini bijak....

Spacemen tak mahu bagi. Ajak bersumpah tak mahu. Macam-macam hal dia buat untuk melambat-lambatkan perbicaraan kesnya. Nak tolak hakimlah. Sakitlah. Kadang-kadang peguamnya pula sakit. Adoh, mati akal kita dibuatnya. Pandailah dia.... Pandai dia main wayang.

1 ulasan:

  1. Nafsu syaitan sudah menjalar - hilanglah malu dan hilang maruah.

    BalasPadam