MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Isnin, 13 Jun 2011

TULIS APA SAJA ASALKAN LOJIK.....

Aku rasa aku patut membuat sedikit perubahan dalam blogku ini. Selama ini aku banyak memasukkan berita atau rencana yang telah diterbitkan oleh akhbar-akhbar. Aku cuma pilih mana yang menarik.

Namun begitu tidaklah tiap-tiap hari aku buat begitu. Tiga atau empat hari sekali aku lakukan. Itupun hanya sebuah berita sahaja. Selepas ini aku ingin menulis tentang politik negara, sukan dan tentang diri sendiri. Mula-mula penglibatanku dalam penulis blog ini aku tulis juga semua itu. Tetapi malas pula selalu menguasai diri. Aku sepi beberapa ketika dan selepas itu pilih cara yang mudah. Hendak menulis blog kita kena termenung dan berfikir untuk mendapatkan idea.

Namun begitu kita kena juga berhati-hati supaya menyetuh sesiapa, nanti orang marah kita. Kita tulis yang betul dan menasabah untuk dikongsikan kepada pembaca-pembaca.

Sekian dan terima kasih....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan