MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Rabu, 21 Mac 2012

APA YANG SAYA HENDAK TULIS......???

KADANG-KADANG berjam-jam saya mengadap laptop untuk menulis sesuatu. Tetapi tidak ada apa yang dapat saya hasilkan. Kalau saya terus juga berkarya, maka pasti karya saya itu tidak bernialai. Kalau tidak bernialai, sesuai untuk disimpan sahaja. Dihantar ke majalah-majalah atau ke akhbar-akbar pun tidak akan disiarkan. Kerana itu saya banyak menghabiskan masa bermain dengan cucu-cucu atau membaca novel atau majalah. Membaca amat penting bagi seorang penulis yang ingin maju. Terima Kasih.

2 ulasan:

  1. Ya, ayahanda penulis sememangnya perlu membaca untuk menambah ilmu selain mendapat ilham.

    BalasPadam
  2. Terima kasih anaknda yg sudi menjenguk ayahnda...

    BalasPadam