MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Khamis, 28 Oktober 2010

BANYAK CERITA DALAM AKHBAR HARIAN METRO SELAIN CERITA PILIHAN RAYA KECIL DI GUA MUSANG DAN BATU SAPI SANDAKAN...


1) HEBOH lagi negara kita bila pilihan raya kecil akan diadakan di Gua Musang dan di Batu Sapi, Sandakan. Kata mengata hina menghina akan berlakulah kembali. Bebagai-bagai janji pasti akan disemaikan kepada penduduk2 di kedua-dua kawasan pilihan raya itu.
Sebagai pengundi kita haruslah bijak memilih parti yang boleh menjamin masa depan kita. Selama ini BN adalah parti yang boleh kita yakini.
Pilihan raya Batu Sapi lebih merupakan satu ujian bagi penasihat parti Keadilan Rakyat, Anwar Ibrahim yang sedang dihadapkan di mahkamah atas kes lewat. Kalau PKR menang kemungkinan Anwar dapat menepis calar yang sedang menjalar pada dirinyha.


2) AZAP tolak cinta...Mangsa dikatakan disimbah acid oleh seorang lelaki yang kecewa kerana cintanya tidak berbalas. Kasihan mangsa. Macam tak ada perempuan lain yang boleh pilih untuk menjadi isterinya. Gadis yang sedang bertunang itu bimbang sama ada tunangnya masih mahu memilihnya untuk dijadikan isteri.
3) /Tsunami di Sumatera, 311 maut dan 410 masih hilang. Alhamdulillah negara kita masih selamat. Diharapkan ulamak2 negara kita boleh bersatu untuk menolak segala bencana....
4) Banyak lagi kisah menarik yg patut kita ketahui...

OSMAN DOL: SELAMATKANLAH DIRIKU, KELUARGAKU DAN NEGARAKU DARI SEGALA BENCANA....AMIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan