MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Rabu, 29 Mei 2013

ANTOLOGI CERPEN UNTUK DBP.....

SEORANG rakan penulis Mohd Hilmi Ahmad (anaknda) yang namanya sedang meningkat maju menasihatkan saya supaya mengumpul cerpen-cerpen lama yg sudah tersiar itu untuk di antologikan. Alhamdulillah, saya sedang mencari cerpen-cerpen lama itu. Setakat ini saya telah punya dua dua buah antologi cerpen. Kalau tidak diserang angin malas. Saya akan cuba menambah lagi. InsyaAllah.

3 ulasan:

  1. Saya hanya mencadangkannya sahaja.

    Ayahanda, macam mana dah dapat alamat emel saya?

    BalasPadam
  2. Masih tak jumpa emel anaknda. Ayahnda tak pandai main blog ini. Benak. Anaknda tulislah sikit dalam blog ayahnda ini.

    BalasPadam
  3. Sebenarnya saya dah tinggalkan di ruangan komen Ujana Klasik tempoh hari. Tak apalah. Saya tinggalkan sekali lagi.

    Ayahanda, ini alamat blog saya: http://mieadham86.blogspot.com/

    Ini pula alamat emel saya:
    mie_adham86@yahoo.com

    Saya menanti emel daripada ayahanda.

    BalasPadam