MULAKAN SETIAP PEKERJAAN KITA DENGAN MEMBACA BISMILLAH SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN ALLAH SWT.

Selasa, 22 Disember 2009

KIAMAT MAKIN HAMPIR


SAYA amat tertarik membaca majalah al Islam keluaran terbaharu (Januari 2010)  yang memberi fokus tentang Bintang Marikh mula bergerak songsang kemudian diikuti dengan tulisan merah berbunyi KIAMAT MAKIN HAMPIR. Kalau belum ada al Islam cubalah miliki sebuah dan anda bacalah sendiri. Saya yakin apa yang tertulis dalam majalah itu adalah benar dan pasti akan berlaku, masa sahajalah yang akan menentukannya.
Kiamat makin hampir dan pintu taubat masih terbuka. Oleh itu marilah kita jauhkan diri dari sebarang kemungkaran dan kembalilah taat kepada Allah SWT. Berapa kaya pun kita, berapa cantik pun, berapa besar pun kuasa kita disuatu hari nanti kita akan kembali juga kepada Allah SWT tidak ada yang bernama makhluk yang boleh hidup sehingga kiamat, melainkan Malaikat.
     Al Islam mendedahkan SMS yang diterimanya berbunyi seperti ini: "Maklumat dari Datuk Haron Din, planet Marikh (planet yang terdekat dengan bumi) telah mengalami pusingan terbalik pada bulan sembilan yang lepas. Planet yang berhampiran dengannya juga akan mengalami kejadian yang sama. Maka akan terjadilah matahari naik dari barat yang juga tanda-tanda besar kiamat, lalu pintu-pintu taubat ditutup. Kata para astronbomi, bumi hanya tunggu masa saja. Info ini telah diedarkan secara meluas dan telah dihentikan penyebarannya oleh NASA kerana ia menguntungkan pihak Islam. Ambillah peringatan sama ada benar atau tidak sejauh mana khabarnya. Sama-mana harap tidak tinggal solat.
Walaupun dalam siasatan yang telah dibuat oleh al Islam bahawa kejadian seumpama ini pernah berlaku di masa-masa yang lalu, tetapi saya lebih berkeyakinan bahawa pertembungan antara planet-planet pasti akan berlaku yang menandakan kiamat akan terjadi, sebagai umat Islam menyegerakan membuat kebaikan dan menyegerakan bertaubat, adalah lebih baik dari menunggu saat-saat akhir yang akan tiba. Kita tidak tahu berapa lama lagi kita boleh hidup. Sama-samalah kita renungkan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan